Veelgestelde vragen

Op deze pagina proberen wij u een antwoord te geven op veel gestelde vragen. Wij doen ons uiterste best om u zo correct mogelijk van dienst te zijn en onze informatie zo compleet mogelijk op de website te plaatsen. Mocht u toch nog vragen, opmerkingen, of klachten hebben, dan kunt u conact met onze klantenservice opnemen per telefoon 0544-488577 of via mail info@livizoe.nl.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Mits op voorraad, streven wij er naar artikelen die op werkdagen voor 16:00 uur besteld en betaald zijn, de volgende dag af te leveren binnen Nederland. Wij blijven echter  afhankelijk van onze vervoerders en zijn niet verantwoordelijk voor bestellingen die te laat worden afgeleverd.

Kan ik hier veilig betalen?
Alle door ons geaccepteerde on-line betaalmethodes worden via een beveiligde en versleutelde SSL Extended Validation verbinding aan u aangeboden. Dit betekent dat het niet mogelijk is dat derden de gegevens tijdens de transactie kunnen onderscheppen. Als u een beveiligde verbinding heeft kunt u dit zien aan de adresbalk die groen is gekleurd en er staat een hangslotje bij. Mocht dit voor u niet voldoende zijn kunt u de betaling ook aan ons overschrijven, voor meer informatie zie onze pagina betaalmethoden.

Hoe kan ik artikelen terugsturen?
Alle artikelen die ons magazijn verlaten worden zorgvuldig gecontroleerd. Mocht u desondanks niet tevreden zijn  kunt u het artikel bij ons ruilen of u kunt uw bestelling zonder opgaaf van redenen laten annuleren. De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor rekening van de koper, tenzij er een fout is gemaakt door een van onze medewerkers. Livizoe levert alle artikelen met de garantie die van het betreffende artikel verwacht mag worden. Indien een artikel bij aankomst beschadigd is, dan kunt u het beste contact met ons opnemen. Wanneer u een artikel retour stuurt, doet u dit dan in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) en voeg de bijgeleverde pakbon en/of factuur bij binnen 14 dagen na ontvangst voldoende gefrankeerd retourneren aan:

Livizoe
Pluto 29
7131HG Lichtenvoorde
Nederland

Hoe weet ik wanneer iets op voorraad is?
95% van alle artikelen is in grote hoeveelheden voorradig. Het kan natuurlijk voorkomen dat een artikel niet voorradig is. Dan zullen we proberen het zo snel mogelijk te bestellen en alsnog te leveren. Dit lukt normaal gesproken binnen enkele dagen. Wilt u met zekerheid weten of een artikel voorradig is, neem dan contact met ons magazijn tel: 0544-488577. Wij hebben direct inzage in alle beschikbare voorraden en kunnen u snel informeren.

Bij overige vragen, waar kan ik dan naartoe bellen?
U kunt dan bellen naar onze klantenservice, het telefoonnummer is 0544-488577 of mailen naar info@livizoe.nl